Markanıza Sadık Müşteriler İçin Önce Eğitim! – Satış ve Pazarlama Eğitimleri
Müşterinin ne istediğini anlayabilmek, müşteri ile doğru iletişim kurabilmek, beklentilerini karşılayabilmek, firmalarının verimliliğini artırmak isteyenler, satış ve pazarlama gelirlerini yükseltme amacında olan yöneticiler için Müşteri İlişkileri Yönetimi Kursu!
Markanıza sadık olacak, size güvenecek müşteriler oluşturmak için önce eğitim almalısınız. Doğru ilişki kurma ve hizmet verme firmanızın büyümesini sağlayacaktır. Sadık satış kitlesi oluşturacağınız, tercih edilen firma olacağınız Müşteri İlişkileri Yönetimi eğitimlerini kaçırmayın!
Neler Kazanacaksınız?
- Mesleki bilgi ve yeterlilik kazanacaksınız.
- Müşteri ilişkilerinizi kuvvetlendireceksiniz.
- Müşteri memnuniyeti sağlamayı öğreneceksiniz.
- Müşteriyi anlamayı öğreneceksiniz.
- Müşteri kazanma ve elde tutmayı öğreneceksiniz.
- Müşteri ile iletişim yöntemlerini öğreneceksiniz.
- Etkili sözlü ve yazılı iletişim kuracaksınız.
- İkna yeteneğinizi artıracaksınız.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kursu Ders Programı – Neler Öğreneceksiniz?
- Müşteri İlişkileri Tekniklerine Bakış
- Her Noktada Müşteri Algısı Ve Algı Yönetimi
- Müşteri İlişkileri Yönetimi
- Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde Temel İletişim Yaklaşımları
- Müşteri Temas Noktalarının Satışa Etkisi
- Müşteri Odaklılık
- Müşteri Odaklı Kurumsal İmaj
- Marka değeri
- Kurum imajı ile birleşen ilişki yönetimi
- Küresellikte oluşan davranış modelleri
- Uluslararası ticarette Müşteri Yönetimi ve örneklerin uygulaması
- Çözüm Odaklılık
- Algı Yönetimi
- Farkındalık teknikleri (Farklı olarak değişim yaratma)
- İkna Süreci ve İkna Yöntemleri
- İknanın psikolojisi
- Çatışma Yönetimi, müşteriye göre hareket modelleri
- Kızgın ve Zor Müşterilerle Başa Çıkma
- Kişilik analizleri
- Stres yaratan müşteri ve stres yönetimi
- Zaman yönetimindeki hatalar
- Müşteriye geri bildirimin önemi ve uygulanabilir teknikler
- Müşteri Beklentileri nelerdir?
- Uzun Dönemli Müşteri Yaklaşımı ve Güven İlişkisi, Sadık müşteri yaratabilme
- Müşteri Tipleri ve Müşteri Tiplerine Uygun İlişki Biçimleri
- Müşteri Şikayetlerinin Önemi, şikayet bir şans mı?
- Aşırı müşteri taleplerinin karşılanmasındaki teknikler, müşteriyi kaybetmemek yaklaşımları
- Şikayet sürecinde Alınması Gereken Önlemler
- Şikayet – İtiraz Karşılama ve Çözüm Süreci, beklentiler
- Çatışma Yönetimi
- Müşteri Karar Sürecini Belirleyen Unsurlar
- Müşteriyi yönetirken yapılan hatalar
- Duygusal Zekayı keşfetmek ve kendi duygusal farkındalığımızı ölçmek,
- Efektif dinleme
- Efektif soru sorma
- Geri besleme vermek, Doğru mesajı, doğru bir şekilde karşı tarafa iletebilmek,
- Birey ve Kurum Olarak İletişim Sürecinde Dikkat Edilmesi Gerekenler
- İletişim Kururken Yapılması Gereken Davranışlar ve Yapılan Hatalar
- Profesyonel Görünüm
- Telefonla iletişim, telefonla ilişki, müşteri memnuniyet istasyonları
- Kurumun satış noktaları ve iletişim kanallarını yönetme
- Yazılı iletişim, teknolojik iletişim ve diğer iletişim kanalları ile memnuniyet arttırma
- Rol Play çalışmaları, test ve uygulamaları
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitim Takvimi
Sınıf Seçenekleri:
Sıkça Sorulan Sorular
Müşteri İlişkileri Yönetimi kursu firmamıza ne katacak?
Eğitimimiz sonunda müşterileriniz ile daha iyi iletişime geçtiğinizi ve beklentilerini daha sağlıklı şekilde karşıladığınızı göreceksiniz. Şikayet ve itirazları karşılamada, kriz yönetmede başarılı bir grafik çizeceksiniz. İknanın gücünü çözerek bunu satış ve pazarlamada kullanabileceksiniz.
Müşteri İlişkileri Yönetimi kursunda uygulamalı dersler var mı?
Derslerimizin tamamında örnek olaylar ve konular üzerinden uygulama yapılmaktadır. Gruplar halinde eğitim konularının uygulaması gerçekleştirilmektedir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi ile Yüz Yüze Satış arasında ne fark var?
Temelde birbirine benzeyen bu iki eğitimde yüz yüze satış kursumuzda daha çok satış odaklı bir eğitim planı çizilirken müşteri ilişkileri eğitimimizde kişileri anlama ve ihtiyaçlarını karşılama, sorun ve kriz yönetimi gibi konularda eğitim verilir. Mağazalar için yüz yüze satış kursunu önerirken firmalar için müşteri ilişkileri yönetimi kurslarını önermekteyiz.
Neden Satış ve Pazarlama Akademi?
Türkiye’nin Mesleki Eğitim ve Kişisel Gelişim Akademisi
Rakamlarla Kariyer Home
Mesleki Eğitim
Kurumsal Eğitim
Kişisel Kariyer Eğitimi
Katılımcı Memnuniyeti
Başarı Oranı
Öğrenme Garantisi
Türkiye’nin Eğitim Merkezi – Web Akademi
Yorumlar
İstanbul Genelinde Eğitim – Her Yerde Akademi Kalitesi!
İstanbul’da Taksim, Bakırköy, Kadıköy şubelerimizde eğitimlerinizi alabilirsiniz. Farklı şehirlerden kentimize geldiğinizde Tatil Home partnerliği ile uçak / otobüs bileti ve konaklama imkanları sunmaktayız. Kayıt yaptıran kursiyerlerimizin uçak bileti ve otel rezervasyonları Türk Hava Yolları yetkili satış acentesi ve yurt içi-yurtdışı otel rezervasyon operatörü Tatil Home işbirliği ile yapılmaktadır.
Yakında Ankara, İzmir, İzmit, Bursa ve Muğla’da Kariyer Home bütün eğitimleri ile hizmetinizde!
Nerelerdeyiz?
- Taksim
- Bakırköy
- Kadıköy
Yakında Nerelerde Olacağız?
- Ankara
- İzmir
- İzmit
- Bursa
- Muğla
- Antalya