0850 532 30 90info@kariyerhome.com.tr
  • Fiyatlar
  • Blog
  • Referanslar
  • Duyurular
  • S.S.S.
  • Kampanyalar
SS
Ara
FacebookTwitterGoogle+
Kariyer HomeKariyer Home
Kariyer Home
Bir başka WordPress sitesi
  • Anasayfa
  • Eğitimler
    • Mesleki Kariyer
      • Web Akademi
      • Grafik Akademi
      • Sinema Akademi
      • Mankenlik Akademi
      • Fotoğraf Akademi
    • Kurumsal Kariyer
      • Satış – Pazarlama Akademi
      • İletişim Akademi
      • Yönetim Akademi
      • Şirket Akademi
      • İmaj Akademi
    • Kişisel Kariyer
      • Dil Akademi
      • Zarafet Akademi
      • İş Akademi
      • Resim Akademi
  • Özel Ders
  • Danışmanlık
  • Eğitmenler
  • Hakkımızda
    • Neden Biz?
    • Eğitmenler
    • Kariyer Danışmanlığı
  • İletişim
Menu back  
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi

  • Müşteri ilişiklieri yönetimi_

  • Müşteri ilişiklieri yönetimi_2

Kariyer Danışmanlığı Özel Ders Ders Ücretleri
Biz Sizi Arayalım →

İmaj Akademi İs Ortaklıgı

Markanıza Sadık Müşteriler İçin Önce Eğitim!  – Satış ve Pazarlama Eğitimleri

Müşterinin ne istediğini anlayabilmek, müşteri ile doğru iletişim kurabilmek, beklentilerini karşılayabilmek, firmalarının verimliliğini artırmak isteyenler, satış ve pazarlama gelirlerini yükseltme amacında olan yöneticiler için Müşteri İlişkileri Yönetimi Kursu!

Markanıza sadık olacak, size güvenecek müşteriler oluşturmak için önce eğitim almalısınız. Doğru ilişki kurma ve hizmet verme firmanızın büyümesini sağlayacaktır. Sadık satış kitlesi oluşturacağınız, tercih edilen firma olacağınız Müşteri İlişkileri Yönetimi eğitimlerini kaçırmayın!

Neler Kazanacaksınız?

  • Mesleki bilgi ve yeterlilik kazanacaksınız.
  • Müşteri ilişkilerinizi kuvvetlendireceksiniz.
  • Müşteri memnuniyeti sağlamayı öğreneceksiniz.
  • Müşteriyi anlamayı öğreneceksiniz.
  • Müşteri kazanma ve elde tutmayı öğreneceksiniz.
  • Müşteri ile iletişim yöntemlerini öğreneceksiniz.
  • Etkili sözlü ve yazılı iletişim kuracaksınız.
  • İkna yeteneğinizi artıracaksınız.

Müşteri İlişkileri Yönetimi Kursu Ders Programı – Neler Öğreneceksiniz?

  • Müşteri İlişkileri Tekniklerine Bakış
  • Her Noktada Müşteri Algısı Ve Algı Yönetimi
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde Temel İletişim Yaklaşımları
  • Müşteri Temas Noktalarının Satışa Etkisi
  • Müşteri Odaklılık
  • Müşteri Odaklı Kurumsal İmaj
  • Marka değeri
  • Kurum imajı ile birleşen ilişki yönetimi
  • Küresellikte oluşan davranış modelleri
  • Uluslararası ticarette Müşteri Yönetimi ve örneklerin uygulaması
  • Çözüm Odaklılık
  • Algı Yönetimi
  • Farkındalık teknikleri (Farklı olarak değişim yaratma)
  • İkna Süreci ve İkna Yöntemleri
  • İknanın psikolojisi
  • Çatışma Yönetimi, müşteriye göre hareket modelleri
  • Kızgın ve Zor Müşterilerle Başa Çıkma
  • Kişilik analizleri
  • Stres yaratan müşteri ve stres yönetimi
  • Zaman yönetimindeki hatalar
  • Müşteriye geri bildirimin önemi ve uygulanabilir teknikler
  • Müşteri Beklentileri nelerdir?
  • Uzun Dönemli Müşteri Yaklaşımı ve Güven İlişkisi, Sadık müşteri yaratabilme
  • Müşteri Tipleri ve Müşteri Tiplerine Uygun İlişki Biçimleri
  • Müşteri Şikayetlerinin Önemi, şikayet bir şans mı?
  • Aşırı müşteri taleplerinin karşılanmasındaki teknikler, müşteriyi kaybetmemek yaklaşımları
  • Şikayet sürecinde Alınması Gereken Önlemler
  • Şikayet – İtiraz Karşılama ve Çözüm Süreci, beklentiler
  • Çatışma Yönetimi
  • Müşteri Karar Sürecini Belirleyen Unsurlar
  • Müşteriyi yönetirken yapılan hatalar
  • Duygusal Zekayı keşfetmek ve kendi duygusal farkındalığımızı ölçmek,
  • Efektif dinleme
  • Efektif soru sorma
  • Geri besleme vermek, Doğru mesajı, doğru bir şekilde karşı tarafa iletebilmek,
  • Birey ve Kurum Olarak İletişim Sürecinde Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • İletişim Kururken Yapılması Gereken Davranışlar ve Yapılan Hatalar
  • Profesyonel Görünüm
  • Telefonla iletişim, telefonla ilişki, müşteri memnuniyet istasyonları
  • Kurumun satış noktaları ve iletişim kanallarını yönetme
  • Yazılı iletişim, teknolojik iletişim ve diğer iletişim kanalları ile memnuniyet arttırma
  • Rol Play çalışmaları, test ve uygulamaları

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitim Takvimi

Sınıf Seçenekleri:

Eğitmenler: Tüm eğitmenleri görmek için tıklayın.

Kurs Fiyatları: Bize Sorun

Sıkça Sorulan Sorular

Müşteri İlişkileri Yönetimi kursu firmamıza ne katacak?

Eğitimimiz sonunda müşterileriniz ile daha iyi iletişime geçtiğinizi ve beklentilerini daha sağlıklı şekilde karşıladığınızı göreceksiniz. Şikayet ve itirazları karşılamada, kriz yönetmede başarılı bir grafik çizeceksiniz. İknanın gücünü çözerek bunu satış ve pazarlamada kullanabileceksiniz.

Müşteri İlişkileri Yönetimi kursunda uygulamalı dersler var mı?

Derslerimizin tamamında örnek olaylar ve konular üzerinden uygulama yapılmaktadır. Gruplar halinde eğitim konularının uygulaması gerçekleştirilmektedir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi ile Yüz Yüze Satış arasında ne fark var?

Temelde birbirine benzeyen bu iki eğitimde yüz yüze satış kursumuzda daha çok satış odaklı bir eğitim planı çizilirken müşteri ilişkileri eğitimimizde kişileri anlama ve ihtiyaçlarını karşılama, sorun ve kriz yönetimi gibi konularda eğitim verilir. Mağazalar için yüz yüze satış kursunu önerirken firmalar için müşteri ilişkileri yönetimi kurslarını önermekteyiz.

Biz Sizi Arayalım

Neden Satış ve Pazarlama Akademi?

Türkiye’nin En İyi Eğitmenleri

Kariyer Home her biri alanında uzman ve profesyonel eğitimci kariyerine sahip deneyimli kadro.

Uluslararası Eğitim Standardı

Dünyada uygulanan eğitim programlarının tamamına uygun kurs ders içerikleri.

Uygulamalı Programlar

Kurs ve atölye bitiminde pratik kazandıracak alan uygulamaları ve proje çalışmaları.

Ekonomik Fiyat ve Ödeme Kolaylığı

Mesleki, Kurumsal ve Kişisel eğitimlerin tamamında uygun ödeme koşulları ve taksit.

Özel Ders Programları

Ders telafi imkanları, özel dersler ve programlar ile kişiye özel profesyonel hizmet.

Türkiye’nin Mesleki Eğitim ve Kişisel Gelişim Akademisi

Rakamlarla Kariyer Home

Mesleki Eğitim

Kurumsal Eğitim

Kişisel Kariyer Eğitimi

Katılımcı Memnuniyeti

Başarı Oranı

Öğrenme Garantisi

Türkiye’nin Eğitim Merkezi – Web Akademi

%100 Öğrenme Garantisi

Eğitim sonunda öğrenemediğinizi düşünürseniz bir sonraki kursumuzda ücretsiz kur tekrarı hakkı.

Katılım Sertifikası

Grup ve özel dersler ile kurumsal eğitimlere katılan kursiyerlerimize katılım ve başarı sertifikaları.

Telafi İmkanı

Kaçırılan derslerin herhangi bir mazeret aranmaksızın bir sonraki eğitimde telafisi.

Her Yerden Ulaşım

İstanbul’un merkezi noktalarında yer alan eğitim binalarımıza her yerden rahatça ulaşım imkanı.

Uygulama İmkanları

Uygulamalı programlar ile öğrenilenlerin pratiğe dökülmesi, uzman eğitmenlerden değerlendirmeler.

.

En Çok Tercih Edilen Eğitimler

Detayları görüntüle

Etkili Yazılı İletişim

Detayları görüntüle

Kurum İçi İletişim

Detayları görüntüle

İletişim Becerileri

Detayları görüntüle

Etkili Konuşma ve Beden Kullanımı

Detayları görüntüle

Telefonda Satış Eğitimi

Detayları görüntüle

Çağrı Merkezi Yönetim

Tüm eğitimlerimiz için tıklayın.

Yorumlar

  • Müşterilerimize daha iyi hizmet vermek ve satış süreçlerimizi yönetmek için Müşteri İlişkileri Yönetimi eğitimi aldık. Satış ve Pazarlama Akademi bu alanda gerçekten uzman kişilerden oluşuyor. Sizler de eğitim alabilirsiniz buradan.

    Mehmet Ali Candan
  • Müşterilerimize hızlı ve etkili çözüm sunmak sektörümüzün gereği. Biz de eğitim alarak kendimizi geliştirelim istedik. Akademinizden eğitim alarak daha önce fark etmediğimiz konuların farkına vardık. Herkese teşekkür ediyoruz.

    Göksel Verimli

İstanbul Genelinde Eğitim – Her Yerde Akademi Kalitesi!

İstanbul’da Taksim, Bakırköy, Kadıköy şubelerimizde eğitimlerinizi alabilirsiniz. Farklı şehirlerden kentimize geldiğinizde Tatil Home partnerliği ile uçak / otobüs bileti ve konaklama imkanları sunmaktayız. Kayıt yaptıran kursiyerlerimizin uçak bileti ve otel rezervasyonları Türk Hava Yolları yetkili satış acentesi ve yurt içi-yurtdışı otel rezervasyon operatörü Tatil Home işbirliği ile yapılmaktadır.

Yakında Ankara, İzmir, İzmit, Bursa ve Muğla’da Kariyer Home bütün eğitimleri ile hizmetinizde!

Nerelerdeyiz?

  • Taksim
  • Bakırköy
  • Kadıköy

Yakında Nerelerde Olacağız?

  • Ankara
  • İzmir
  • İzmit
  • Bursa
  • Muğla
  • Antalya

Şubelerimiz Hemen Kayıt Ol →

Akademiler
  • Web Akademi
  • Grafik Akademi
  • Sinema Akademi
  • Mankenlik Akademi
  • Fotoğraf Akademi
  • Satış – Pazarlama Akademi
  • İletişim Akademi
  • Yönetim Akademi
  • Şirket Akademi
  • İmaj Akademi
  • Dil Akademi
  • Zarafet Akademi
  • İş Akademi
Blog
  • mutlu çalışanlara sahip olmak
    Mutlu Çalışanlara Sahip Olmak İçin 10 Öneri
    23 Aralık 2015
  • patronunuzun sizi sevmesini sağlayacak öneriler
    Patronunuzun Sizi Sevmesini Sağlayacak 10 Öneri
    23 Aralık 2015
  • kariyer hataları
    Kariyerinizde Bu Hataları Yapmayın!
    23 Aralık 2015
  • iş seçimi
    İşinizi Seçerken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
    23 Aralık 2015
Bize Ulaşın
  • Kariyer Home - Çağrı Merkezi:
    0850 532 30 90
  • E-mail:
    info@dilakademi.com.tr
  • Şimdilik İstanbul'un 3 ilçesinde hizmet sunuyoruz. Yakında Türkiye geneli Ankara, İzmir, Bursa, İzmit ve daha birçok il ve ilçede size çok yakın noktalarda olacağız. Tüm şubelerimiz için tıklayın.

Sosyal Medya:

Facebook Twitter Google+ YouTube Linkedin Pinterest instagram Foursquare
Kariyer Home