Herkes Sizinle Konuşmak İstesin! – İletişim Eğitimleri
Firma çalışanlarınızın kurum kültürünüzü ve kalitenizi telefonda dahi yansıtmasını sağlamak, etkileyici bir şirket imajı yaratmak, müşteriyi etkileyecek konuşma taktiklerini, mevcut becerilerinizi geliştirecek uygulamaları, soruları güvenle cevaplamayı öğrenmek için Telefonda Etkili İletişim Kursu!
Yönetici asistanları, telefon üzerinden satış yapan firmalarda çalışanlar, çağrı merkezi çalışanları, sigorta ve banka sektöründe çalışanlar, e-ticaret sitelerinin çağrı merkezlerinde çalışanlar ve bu alanda kariyer yapmak isteyenler Telefonda Etkili İletişim eğitimlerini kaçırmamalı!
Neler Kazanacaksınız?
- İletişim becerilerinizi geliştireceksiniz.
- Telefonda iletişim kurallarını öğreneceksiniz.
- Diksiyonunuzu düzelteceksiniz.
- Sesinizi etkin şekilde kullanacaksınız.
- Müşteri memnuniyetini sağlayacaksınız.
- Stresle baş etmeyi öğreneceksiniz.
- Dinleme becerilerinizi geliştireceksiniz.
- Anlama ve talep karşılamayı öğreneceksiniz.
Telefonda Etkili İletişim Kursu Ders Programı – Neler Öğreneceksiniz?
- Telefonda profesyonel bir imaj yansıtmak
- Telefonda doğru ve etkili konuşma
- Telefonda iletişimin püf noktaları
- Telefonda görüşme adımları
- Telefon cevaplama incelikleri
- Telefon görüşmesinde sesin kullanımı
- Dış aramalar
- İç aramalar
- Telefon etiği
- Telefonda olumlu tavrın önemi
- Zor müşterilerle telefonda baş edebilme
- Şikayetleri ele almak
- Konferans görüşmeleri
- Müşterilerle iletişim kurarken söylenmesi gerekenler/söylenmemesi gerekenler
- Aktif dinleme, empatik dinleme
- Telefonda müşteriyi analiz etme ve ihtiyaçlarını belirleme
- Açık ihtiyaçlar ve gizli ihtiyaçlar
- Dinleme becerileri
- Soru sorma becerileri
- Uygulamalar
- Test uygulamaları ve sonuçların değerlendirilmesi
- Telefon görüşmesi kaydı
- Aktarmak, beklemeye almak
- Konu ile ilgili aktiviteler yaparak, iş hayatı simülasyonlarını tartışmak
- Grup çalışmaları ile katılım sağlamak
Telefonda Etkili İletişim Eğitim Takvimi
Sınıf Seçenekleri:
Sıkça Sorulan Sorular
Telefonda Satış yapmak için kursa gitmek gerekli mi?
Telefonda satış yapabilmek ayrı bir uzmanlık gerektirir. Bu nedenle eğitim almanızı öneriyoruz. Kişileri telefonda ikna etmek ve satış yapmak zor olduğu için tekniklerini öğrenmekte yarar var. Müşterilerinizi memnun etmek ve satışlarınızı artırmak için eğitim almalısınız.
Telefonda etkili iletişim dersleri aldığımda hangi sektörlerde çalışabilirim?
Kurs sonunda turizm, telekomünikasyon, bilişim hizmetleri, güvenlik hizmetleri, bankacılık, hastane, internet, eğitim kurumları vb. sektörlerde çalışabilirsiniz. Çağrı merkezine sahip her yerde görev alabilirsiniz.
Telefonda etkili iletişim kursu kariyerime ne kazandıracak?
Eğer telefon üzerinden satış yapan bir firmada görevliyseniz kurs sonunda daha profesyonel bir şekilde çalışırsınız. Yüz yüze satış ile telefon satışı arasındaki farkı görmüş olursunuz. Aynı zamanda müşteriye yaklaşım şekillerini de öğrenmiş olursunuz.
Neden İletişim Akademi ?
Türkiye’nin Mesleki Eğitim ve Kişisel Gelişim Akademisi
Rakamlarla Kariyer Home
Mesleki Eğitim
Kurumsal Eğitim
Kişisel Kariyer Eğitimi
Katılımcı Memnuniyeti
Başarı Oranı
Öğrenme Garantisi
Türkiye’nin Eğitim Merkezi – İletişim Akademi
Yorumlar
İstanbul Genelinde Eğitim – Her Yerde Akademi Kalitesi!
İstanbul’da Taksim, Bakırköy, Kadıköy şubelerimizde eğitimlerinizi alabilirsiniz. Farklı şehirlerden kentimize geldiğinizde Tatil Home partnerliği ile uçak / otobüs bileti ve konaklama imkanları sunmaktayız. Kayıt yaptıran kursiyerlerimizin uçak bileti ve otel rezervasyonları Türk Hava Yolları yetkili satış acentesi ve yurt içi-yurtdışı otel rezervasyon operatörü Tatil Home işbirliği ile yapılmaktadır.
Yakında Ankara, İzmir, İzmit, Bursa ve Muğla’da Kariyer Home bütün eğitimleri ile hizmetinizde!
Nerelerdeyiz?
- Taksim
- Bakırköy
- Kadıköy
Yakında Nerelerde Olacağız?
- Ankara
- İzmir
- İzmit
- Bursa
- Muğla
- Antalya